E-mailový marketing

E-mailový marketing je považovaný za jeden z najlepších spôsobov komunikácie so zákazníkmi. Môžete ho použiť na vybudovanie vzťahu so svojimi potenciálnymi zákazníkmi. Inak je však e-mailový marketing užitočný aj pri komunikácii s už existujúcimi zákazníkmi. Výskumy ukazujú, že je v priemere predaj už existujúcim zákazníkom až do 7-krát lacnejší ako predaj novým zákazníkom. Týmto spôsobom im dokážete, že Vám na nich záleží, načo Vás oni budú ešte radšej odporúčať ďalším zákazníkom a opätovne nakupovali pri Vás.

Začiatky e-mailových kampaní však nie sú úplne jednoduché. Budete si musieť vytvoriť zdravú e-mailovú databázu a potom ju rozdeliť do segmentov, aby sa správy dostali k tým správnym ľuďom; vytvárať širokú škálu obsahu pre rôzne bázy, dávať si pozor na pravidelnosť, analyzovať obsah a potom pravidelne monitorovať výsledky. S tým Vám samozrejme vo veľkej miere môže pomôcť náš tím.

Používanie e-mailového marketingu je relatívne lacná marketingová taktika, ktorú odporúčame aj Vám. Aj vo Vašej oblasti podnikania sa môže ukázať ako extrémne efektívna. Avšak keďže skvelá marketingová stratégia určite vyžaduje váš čas a úsilie, radi Vás cez tento proces prevedieme.

Čo môžete dosiahnuť pomocou e-mailového marketingu?

  • 1. Oslovenie cieľového publika

    Pomocou e-mailového marketingu môžete svoje marketingové aktivity nasmerovať priamo na cieľové skupiny príjemcov. Vďaka tomu bude vaša komunikácia s nimi oveľa efektívnejšia.

  • 2. Merateľnosť odozvy

    Pomocou aplikácie pre e-mailový marketing môžete zmerať mieru odozvy zákazníkov, ktorých oslovujete. Pomôže vám to určiť, ktorí príjemcovia najlepšie reagujú, a zároveň zlepšiť komunikáciu s nimi.

  • 3. Rýchlosť

    E-mailový marketing môžete začať praktizovať naozaj rýchlo. Najprv si musíte pripraviť správy a aktuálny zoznam adresátov. To Vám zoberie len niekoľko hodín.

  • 4. Efektívnosť nákladov

    E-mailový marketing si od Vás nebude vyžadovať prakticky žiadne materiálne náklady. Najdôležitejšie je vytvoriť skvelú správu, ktorá bude mať potenciál najlepšej možnej odozvy od cieľového publika.

  • 5. Časovanie

    E-mailové správy môžete načasovať tak, aby príjemcovm prichádzali v čase, kedy je najväčšia pravdepodobnosť, že ich aj otvoria a prečítajú.

  • 6. Okamžitá reakcia

    Vaši príjemcovia môžu odpovedať na správy ihneď po ich prijatí, otvorení a prečítaní. V ďalšom kroku už môžu navštíviť Vašu webstránku, vykonať objednávku, nákup alebo využiť akúkoľvek inú službu, ktorú ponúkate.

  • 7. Vývoj Vašej značky

    E-mailový marketing je tiež veľmi dôležitý pri rozvoji značky, keď Vás už ľudia poznajú. Keď Vám potenciálni klienti prezradia svoje e-mailové adresy, najdôležitejšou vecou je vytvárať pre nich také správy, ktoré budú mať aj nejakú hodnotu a nebudú čisto propagačného charakteru.

  • 8. Budovanie lojality

    Pomocou e-mailového marketingu si môžete vybudovať lojálnu zákaznícku základňu. Určite to dosiahnete pomocou starostlivo vypracovaných správ, špeciálnych ponúk, transparentnosti a predovšetkým s úprimným a čestným prístupom k zákazníkom.

  • 9. Budovanie vzťahov

    Je dôležité byť si vedomý toho, že niekoľko e-mailov určených Vašej cieľovej skupine ešte nepostačuje k tomu, aby na Vašu ponuku zareagovali všetci. Pamätajte, že rozvíjanie vzťahov so zákazníkmi je časovo náročná práca. Buďte vytrvalí a určite uspejete.

  • 10. Analýza správania spotrebiteľov a cieľových skupín

    Po nejakej dobe používania e-mailového marketingu zistíte, na čo Vaši zákazníci najviac reagujú. To vás tiež naučí, ako lepšie segmentovať a vytvárať Vaše cieľové skupiny.

Internetový marketing a reklama

Pomôžeme vám získať nových zákazníkov a zviditeľniť vás.

Dôveruje nám už viac ako 250 firiem, od tých najväčších po tých najlepších vo svojej oblasti.

Naše referencie

Chcete zistiť, koľko by stála vaša nová webstránka, e-shop, portál alebo aplikácia?

Kontaktujte nás!